Kärlek?

How the fuck are we supposed to know
If we're in love or if we're in pain?

 

 

Jag tycker den texten beskriver kärlek väldigt bra! De är just så de är ena stunden så är de det bästa som finns och ena stunden så är de ett rent helvete! Alla drömmer ju att hitta den rätte vem gör inte de lixom! Men hur länge ska man behöv vänta är ju frågan? Ja de skulle man ju gärna vilja ha ett svar på så fort som möjligt. Men de värsta med kärlek är ju att man kan vara olyckligt kär för man vet att den man gillar har en flickvän eller inte ens vet vem du är. Men blir ju ännu mer Depp när man ser alla söta små par som går om kring på stan och håller varandra i händerna eller ger varandra en liten puss när den andra ska hoppa på bussen. Då önskar man ju att man också hade en. Men de kommer väll också med tiden. Och alla där ute som tvekar och säger att jag inte är tillräckligt bara eller snygg för den personen har fel! Så ska man aldrig tänka för då kommer ju inget att hända. Men kärlek är svårt men underbart så länge de vara.

 


Kommentarer
Postat av: jonna

jag trodde att min pojkvän var waaay to hot för mig , men det visade sig att jag hade fel och att min tur att hitta någon var då. din tur kommer för du är så jävla underbar så du förtjänar kärlek! :)

2010-12-22 @ 19:30:55
URL: http://flavoroftheweek.blogg.se/
Postat av: paliina

du är för gullig Jonna! ja de får man ju allt hoppas! (:

2010-12-23 @ 12:43:14
URL: http://lostofwords.blogg.se/
Postat av: neapea

helt sant! jag har fortfarande svårt att glömma ^^ men jag jobbar på det! blir i vilket fall uuuur sugen när jag läser det du skriver! Hihi <3

2010-12-30 @ 12:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0