min "roliga" dag


Min dag har både varit rolig och jobbig! de hella började med att jag skulle cykla till habo (8 km) och de var fett jobbig, kallt, blåste,håret blev lockigt osv -.- men när jag väll kommer till habo så missar jag tåget med typ 1 min! jävligt pisst blev jag iaf. men när jag väll kom till skolan (40 min försent) så tyckte dom de var coolt att jag hade cyklat. stolt!
sen så började jag och jonna snacka tjejer med ludde! vi diskuterade va de var för skilnad mellan söt och snygg väldigt kul iaf xD
men nu sitter jag här och försöker plugga för imån har jag svenska prov och spanska muntlig redovsing, inte kul  -.-





Kommentarer
Postat av: jonna

haahah enlgit ludde kunde inte en "söt" tjej ha stora bröst :O

kommentera min blogg du vet att du vill mohhahaaah! :D

2010-11-18 @ 18:22:44
URL: http://flavoroftheweek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0